Fulgi de Grau, Ovaz, Orz, Porumb, Alac, Secara, Soia 800gr

Fulgi de Grau, Ovaz, Orz, Porumb, Alac, Secara, Soia 800gr

Cod Produs: PRN07.P
Disponibilitate:
Pret: Lei: 16.90
Descriere

Fulgi 7 cereale curățate: 10% grâu, 40% ovăz, 20% orz, 5% porumb, 10% alac, 5% secară, 10% soia. Produs natural. Pret pentru 800 gr intr-un ambalaj atat de practic. Este varianta ideala pentru mic dejun pentru ca aveti la o singura masa 7 cereale ce abunda in nutrienti!

1. Fulgii de grau conţin proteine, minerale, vitamine şi enzime, prezente mai ales în coajă şi germene. Fulgii de grau sunt subţiri, se înmoaie foarte rapid în lapte sau în sucuri naturale şi pot fi consumaţi si cu fructe. Fulgii de grau ingrasa numai in cazul in care sunt mult procesati industrial si ajung sa aiba taratele eliminate. In schimb, fulgii de grau integral nu ingrasa ci dimpotriva, prin aportul de fibre dau senzatia de satietate (nu ne mai este foame) pentru mai mult timp si ca atare ajuta sa slabim. 

2. Despre fulgii de ovaz nu mai sunt foarte multe de spus caci diete precum Montignac, Atkins sau  DIETA DUKAN i-au facut celebrii. Prin concentrația mare de fibre solubile, fulgii de ovaz sunt indicati în curele de slăbire, dar și în cadrul dietelor care urmăresc reducerea colesterolului și a zaharurilor din sânge.

3. Fulgii de orz sunt mai greu de gasit in comert, dar iata ca ii avem in acest mix de 7 cereale. Fulgii de orz au efect drenor hepatic si ajuta la regenerarea celulelor din ficat. Fulgii de orz sunt realizati din cerealele integrale si au o importanta valoare nutritiva. Prin tehnologia de fabricatie nu se modifica si nu se altereaza calitatile naturale ale boabelor de orz.

4. Fulgii de porumb sunt usor digerabili. Tiaminele (vitamine) din fulgii de porumb sunt bune pentru metabolismul carbohidratilor, pentru productia de energie si pentru functiile cognitive. Continutul mare de fibre ajuta la scaderea colesterolului, reducerea riscului de a face constipatie si cancer de colon.

5. Putini dintre dvs au auzit de fulgi de alac dar alacul (un grau cu mai multe proprietati nutritive) castiga din ce in ce mai mult teren pe piata produselor sanatoase. Mancand fulgi de alac ne ajutam corpul sa fie mai puternic caci alacul contine printre altele tiamina B1, niacina B3 si magneziu. Fulgii de alac au un indice glicemic mic (deci nu ingrasa) si un continut mare de proteine.

6. Fulgii de secara au proprietati nutritive valoroase. In fulgii de secara vom gasi cantitati importante de fibre, seleniu, triptofan, fosfor si vitamine precum vitamina A, complexul B si K. Secara ae o multime de proprietati curatoare printre care si scaderea colesterolului, atunci cand ne formam un obicei sa consumam cereale integrale de mai multe ori pe saptamana. Lignanii si fitonutrientii din fulgii de secara sunt substante benefice care combat aparitia si dezvoltarea bolilor si problemelor de sanatate. Continutul mare de fibre din fulgii de secara ajută si slabire si la prevenirea diabetului, prin controlul glicemiei si normalizarea cantitătii de zahar din sange (vinovata in parte de ingrasare sau de diabet).

7. Fulgii de soia intra tot la categoria cerealele integrale si au proprietati nutritive deosebite. Fulgii de soia se digera foarte usor si se inmoaie repede in lichide. Daca ati auzit despre soia cum ca are proprietati nutritive valoroase pentru organism dar nu ati stiut cum sa consumati acest produs, iata o solutie optima si anume cerealele integrale la micul dejun cu un mix de 7 cereale printre care si fulgi de soia.


Cerealele integrale de dimineata vor fi combinate cu lapte de cereale (orz, orez, hrisca, ovaz, quinoa, soia) sau lapte de migdale >> vazi variantele de mai jos. Combinatia este recomandata de nutritionisti pentru ca este mult mai sanatoasa si de multe ori mai savuroasa! Va recomandam laptele de migdale cu cereale integrale si daca sunteti intr-o perioada in care tineti post sau pur si simplu doriti detoxifierea organismului.

 

Etichete:
Etichete: soia, fulgi, grau, alac, ovaz, orz, secara

Produse asemanatoare